torsdag 19 juni 2008

Arbetsliv : Dag 9

Chefen tog det där speciella snacket med mig idag , Det där avgörande som visade mig min framtid. Det var under eftermiddags passet , Jag jämnförde produktions tabeller när han bad mig att gå in på hans kontor. Jag satte mig ner i hans gäststol och han kollade på mig förbannat. Han sa ”Du sitter i fel stol!” jag svarade ynkligt ”vars skall jag sitta då?” .
Han: ”Vet du vad jag tittar på just nu?”
Jag: ”Nej hur skulle jag veta det?”
Han: ”Jag tittar på en som skall sitta här , på min plats!”
Jag: ”Vadå?
Han: ”Jag säger upp mig , nu är du Vd , Du förde bort Oskar snyggt och smidigt, Jag vill inte veta vad du gjorde med honom för då kan jag också bli åtalad. Men du visade mig att jag var för gammal för detta.”

Jag tackade och tog emot titeln som den Nye Vd´n över företaget. Jag började på detta arbete förra veckan , när skall denna framgångs saga sluta?

mvh Skjuta Vargar

Inga kommentarer: