tisdag 17 juni 2008

Arbetsliv : Dag 7

Nu har jag arbetat i sju arbetsdagar alltså en vecka i arbetsdagar om man delar det på två så blir det :

7/2 = 3,5

3,5 är alkohol halten på ölen som arbetare dricker ,ja kanske svär över men det är det enda dom har råd med. Nu när jag inte är arbetare längre (jag blev uppgraderad till vice vd) så har jag råd med annat rusningsmedel som t.e.x kokain
eller ”crystal meth” , Alla frächa chefer tar exempel A : Kokain eftersom det var innedrogen bland nöjes människor på 80 talet och alla frächa chefer vet att 80 talet är påväg tillbak. Det är just därför jag har tänkt att börja med Kokain, att visa framfötterna är viktigt. En dag så kanske jag kan bli Vd och vägen dit går genom näsan. Min högsta uppgift är att hålla koll på arbetarna så att dom är produktiva och inte slöar för mycket.

mvh Skjuta Vargar

Inga kommentarer: