fredag 13 juni 2008

Arbetsliv : Dag 5

Nu blev det helg igen, jag luktar fortfarande som Min ArbetsKamrat Oskar efter lunchens händelse.
Jag och Min ArbetsKamrat Oskar brukar alltid äta hemma hos honom på lunchrasterna och denna Lunch hände det som vi båda längtat efter. Vi satt och åt våra mackor när våra blickar möttes på det där romantiska "ska vi äntligen knulla" sättet. Vi rusade in på hans rum och slet av oss kläderna och jag lät min kuk glida in i hans trånga anal som började blöda av oerfarenhet (han skrek och sa att jag skulle sluta)
, Jag pumpade ända tills jag kom och sedan så ville han komma in i mig jag sa bestämt nej och att jag var oerfaren. Han kollade bittert på mig och erkännde att han hade klamydia, Jag blev så förbannad så att jag slog honom rakt över näsan han grisliknande ansikte blev total sabbat. Han skrek och grät sammtidigt som jag skrattade och kände mig nöjd över kickarna jag fick av att slå honom. efter denna händelse så arbetade vi bättre på vårat arbete. Vi arbetade så bra så att vi försonades och blev goda Arbets Kamrater igen. Men Nu Är Det Helg Igen.

"Nu är det helg igen då vart man själv igen" - Matti Alkberg

mvh Skjuta Vargar

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har läst för mycket Dennis Cooper. hehe... Coolt, keep it up.