måndag 23 juni 2008

Arbetsliv : Dag 10


Första arbetsdagen som Vd , Man kunde känna en annan känsla på arbetet idag , Min arbetskamrater gav mig avundsjuka blickar och jag njöt utav det. Jag belv beroende av avundsjuka. Jag gjorde en slående entré i matsalen på lunchen. Jag gled in i salen och sa högt och högtidligt ”titta här kommer jag er nya chef”. Dom sköt på mig med högkalibrig ammuniton med deras avundsjuka valp ögon och jag njöt. Jag slog mig ner på tronen i matsalen och njöt utav bubbel,dyr pasta och en cigarr precis som alla anda chefer måste göra för att trycka ner sina arbetare. Men plötsligt så skrek det till i andra änden av matsalen. Det var Min Arbets Kamrat Oskar , Han hade kommit tillbaka. Jag blev kallsvettig och nervös , Han kunde ju polisanmäla mig. Med hjärtat i halsgropen så hörde jag honom skrika ”Jag säger Upp Mig”. Oskar vände om och gick ut samma väg som hade kommit, Allt var normalt igen förutom att jag var Vd och nu när alla problem är lösta så är jag en fullkomlig chef.

mvh Skjuta Vargar

Inga kommentarer: