tisdag 9 december 2008

Skjuta Vargars Julkalender. Lucka 9 : Bloggkändis

Eftersom jag går gymnasiet så går jag på många fester. Det är obligatoriskt. man måste ha ett socialt liv som är filtrerat genom rödvin. man stöter ofta på as som tycker att dom är grymmast i världen. Just igår var det en sådan gång då jag mötte en ren jävla idiot.

Han: Hörru du är den där bloggarn va? skjuta räver eller vafan det var!

Jag: Jojo jag är han Skjuta Vargar.

Han: Jamenvafan grymmaste bloggen i lule! ahh! Men allvarligt talat börja blogga om rövknull å sånt igen de e så jävla roligt! så jävla grymt!.

”Okej” sa jag och slog han rakt över näsan så att den knäcktes. Han skrek ”vafan gör du?”. ”Bloggar såklart ditt lilla analsexfixerade äckel” Sa jag med ett flin och släpade in han på badrummet. Väl där så dunkade jag in hans skalle mot handfatet. Käften blev träffad och han miste 3 tänder. Han bönade om nåd men jag sa bara att det var det han ville, han ville ju att jag skulle blogga om rövknull. Jag tejpade för hans käft med gaffatejp och band hans grisfötter till händer bakom ryggen på han. Sedan drog jag ner hans byxor och pressade in min mors stolthet i hans rektum. Jag hade redan stånd när han började prata om analsex eftersom jag inte älskat en pojke på flera månader. jag spännde på han i ungefär 20 minuter. Under själva samlaget så slog jag honom ibakhuvudet ett flertal gånger med olika tillhyggen som jag hittade i badrummet. Det var allt från nagelsaxar till duschmunstycket. Efter samlaget så sparkade jag honom i magen ett flertalgånger för att sedan fly från festen. Det var rätt åt honom. Man ska inte vara spydig i dagens samhälle. Jag visade honom allt vars kuken ska stå.

Inga kommentarer: