torsdag 11 december 2008

Skjuta Vargars julkalender. Lucka 11: Lucia, Dag 2


Det är ansträngande att vara tvåkönad, Men idag fick jag ta det sista steget, Idag skar jag av kuken. Vissa män kan tycka att det är värre än att dö. Men jag njöt, Idag blev jag fri, Nu är jag ett steg närmare mitt mål. Just nu ligger jag på sjukhuset och drömmer om den stora dagen som jag har längtat efter i 34 år.
Jag ser mig själv sjunga ”o helga natt” inför hela länet. Jag kommer att vara den vackraste Lucian någonsin och alla kommer att vilja vara min vän. Läkarna sa att jag inte får anstränga mig förrän dom har omvänt tomrummet där min penis varit till en slida. Men det gör dom redan inatt så jag slipper vänta. Imorgon skall jag inhandla en Lucia klänning i rent silke. Jag ska vara vackrast.

1 kommentar:

Mazza sa...

hahaha, awwww (bilden)