måndag 8 december 2008

Skjuta Vargars Julkalender. Lucka 8 : sista julen som barn


Eftersom detta är min sista jul som barn så försöker jag uppleva den som ett barn. jag gör allt för att få in den rätta barna känslan. Mina vänner tycker att jag överdriver men dom är bara avundsjuka. Dom är ju så gamla och kan inte göra samma sak. Jag menar dom är ju 35 och jag är 17 för mig är detta verkligen den sista julen som barn. Detta gör jag för att få in barna känslan.

1.Följer Julkalendern
2.Bakar pepparkakor
3.Har rakat bort varenda hårstrå på min kropp.
4.Går på dagis, Dom som jobbar där jagar bort mig varje morgon så jag får stå utanför men det är ungefär samma sak.
5.Har gjort mig själv oskuld igen genom att sy ihop förhuden.
6.Bajsar på mig på offentliga platser.
7.Låter min förstående mor läsa sagor för mig och bädda ner mig när jag ska sova.
8.Får min föda genom min förstående mors bröst även fast det inte kommer ut något.
9.Ber mina vänner hjälpa mig att gå på toaletten och torka mig när jag bajsat.
10.Skrivit en önskelista på 20 A4an
11.Och sist men inte minst så har jag gjort mig själv analfabet genom att sniffa lim hela november månad.

Dom flesta tycker att jag överdriver, Men jag ser detta som det man saknade även fast man inte vågade erkänna det när man gick i högstadiet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Har gjort mig själv oskuld igen genom att sy ihop förhuden."

Haha!

Anonym sa...

Det är ju Minime från Austin Powers.