söndag 14 december 2008

Skjuta Vargars julkalender. Lucka 14: Göran hägglund gästar skjuta vargar


Anledningen till att jag tackade ja till att gästblogga på denna blogg är för att den är frispråkig.
Som den amerikanska tv kanalen HBO. Här får jag uttrycka mig hur jag vill utan att bli cencurerad.
Jag var på årets julkonsert i förgår och jag blev rent förbannad. Jag såg hur handikappade fick komma in gratis. Är man handikappad så är man straffad av gud och därför får man inte ha kul, man måste skämmas. Jag tycker egentligen att man ska ta bort handikapps anpassningar på offentliga ställen. Hemma måste dom ha en rullstols ramp och dylikt man kan ju inte ta ifrån dom rätten till tak över huvudet. Men det som brukar störa mig mest såhär vid juletid är hur vi människor har glömt den rätta anledningen till varför vi firar jul. När jag var liten så firade vi fortfarande jul för de rätta anledningarna (kristi födelse och överkonsumtion) men det var ju innan homolobbyns tid.
Här är min present till er , våra väljare. En smygtitt på vårat parti program 2009:

1. Lämna in en motion om att avskaffa aborten.
2. Lämna in en motion om att ta bort religionsfriheten.
3. Lämna in en motion om att klassa homosexuallitet som en sjukdom igen.

MVH Göran Hägglund

Inga kommentarer: