söndag 7 december 2008

Skjuta Vargars Julkalender. Lucka 7 : The Fuck Business

Att vara ägare till ett företag är inte alltid lätt. Men att vara chef över hela den svenska porr industrin är verkligen inte lätt. Jag har nu varit the cream of the crap i 45 år. Nu är jag less. Inte för att jag har några skuldkänslor utan för att jag känner mig utbränd. Det första steget när vi skaffar oss en ny stjärna eller ”knullbrud” som vi kallar dom på vårt fack språk har verkligen tärt på min kuk. Det är alltid jag som testar flickorna som vi exporterat in från Estland,Ryssland,Malmö och Utanför max i luleå city. Jag måste alltid godkänna flickans sköte,kropp och flexibilitet innan filmerna spelas in. Visst jag har tjänat flera miljoner på andras lidande utan att känna en gnutta skam (det är omodernt att skämmas i dagens Sverige), Men jag kunde ju gjort något annat känner jag nu.
Alla lanseringar av filmer har varit väldigt jobbiga. Man måste hitta på namn som ”Kåt i kåtan” och ”Cockfighter” och jag är verkligen en man som föddes utan fantasi, och då är det svårt, Jag förstår inte hur jag lyckats. Och att sedan vara en av Sveriges mest hatade män är inte lätt. Kan inte folk förstå att jag har det svårt mycket svårt. Min femte fru har nyligen lämnat mig då jag inte kunde erbjuda henne nå mer pengar till pälsar efter att jag sett djurrättsfilmen ”Earthlings” under min research period till senaste filmen som var en veganporrfilm.
han kastade en hel kanna kaffe i ansiktet på mig innan hon stack. Och jag har fått riktigt fula brännmärken över ansiktet och torso. Nu är jag ful och gammal , Jag orkar inte mer förstår ni inte att det är synd om mig.

Inga kommentarer: