lördag 13 december 2008

Skjuta Vargars julkalender. Lucka 13: Lucia, Dag 4

KL : 03.45:

Idag är den stora dagen. Jag har laddat upp mig och min kvinnliga kropp med en mastig frukost. Ägg,Bröd,Skinka,2 liter JO och kaffe.

Kl : 04.52:

Nu har jag klätt på mig min Lucia Klänning i rent vitt silke, målat mina naglar, Satt på mig kronan och piffat upp mig rejält. Har packat ner alla nödvändinga saker : 6 meter rep, 2 rullar gaffatejp och 1 spruta med nikotin.


Summering av dagen:

Jag begav mig till domkyrkan. Tog mig in i den ”riktiga” lucians omklädningsrum.
Hon: ”vem fan är du?”
Jag: ”den sista du kommer att se!”
Sen så brottade jag ner henne på det hårda stengolvet och bankade hennes blonda skalle mot marken 5 gånger, sen var hon medvetslös. Det är bra att jag inte mist min manliga styrka. Jag band henne hårt med repet så hon inte skulle kunna göra motstånd om hon vaknade av sticket. Jag tejpade för hennes mun med båda gaffatejp rullarna så att hon inte skulle kunna skrika om hon vaknade upp. Dessvärre så vaknade hon just när jag hade rullat färdigt. Att mörda någon som är vaken är svårare , då är det svårare att se dom som ett objekt istället för den personifierade person personen är. Jag såg skräcken i hennes ögon när jag pumpade in 890 ml nikotin i hennes blod. Hon dog lidandes. När lucia tåget skulle börja så ställde jag mig längst fram, jag tog ledningen. Alla undrade vars den ”riktiga” lucian var, men hon dök aldrig upp så dom fick nöja sig med mig. Jag hade nått mitt mål!

Inga kommentarer: