onsdag 3 december 2008

Skjuta Vargars Julkalender. Lucka 3 : Vetenskaplig Studie

Alla har vi väll en känsla för ridsport, antingen avund, hat,kärlek eller sexuell attraktion. Eftersom jag är en ryttare av världsklass och får rida på dom största eventen i världen så är jag extremt erfaren av människors känslor för ridsport.
Jag har alltid velat bli doktorand i något så då bestämde jag mig för att göra ett försök på ämnet ”känslor för/om ridsport”. Jag bestämde mig för att börja med att sammanställa en förklarande lista över hur människors känslor för/om ridsport. Jag undersökte detta i ungefär två år innan jag skrev listan och här är resultatet. Bjuder på detta såhär innan Jul.

1.Avund – En person känner sig avundsjuk på en häst/ryttare eller själva sporten.

2.Hat – En person hatar häst/ryttare eller själva sporten, ibland kan personen hata p.g.a avundsjuka eller sexuell frustration.
3.Kärlek – En person blir kär i en häst/ryttare och hoppas på att få uppmärksamhet även om denne person är en enstöring som bor i en mörk värld. Personen brukar uppvakta med blommor och chocklad men lyckas aldrig.
4.Sexuell Attraktion – En/Flera Person/personer känner sig sexuellt attraherad av en Häst/ryttare/sporten/piskan och känner att den vill genomföra ett samlag med Hästen/ryttaren/sporten/piskan eller anfvända dessa som redskap. Vanligast är att personen/personerna vill genomföra ett samlag med Hästen. Vissa drömmer också om att få skaffa barn med en häst även fast det är biologiskt ogenomförbart.


Punkt Slut.

Inga kommentarer: