onsdag 28 maj 2008

Matte : Beefen : GrindFinale



Jag var ute och vandrade här i luleå (Petersengrad) imorse. Det är ju studentvecka denna Vecka ,Ni vet Veckan då alla studenter super.Jag såg en student spy genom fönstret på en taxi och då mindes jag förra året, då Matias Juan Rinander tog studenten. Jag såg han utanför den lite flashigare sportklubben häri stan. Han hade parkerat bilen just utanför och det märktes att han hade fyllekört. Han hade däckat med skallen utanför den nedvevade rutan ochkalvat ner hela trottoaren. Jag var tvungen attta upp min kamera och fotografera synen . Här har ni bilden, triumfen och framförallt beviset på att Matias Juan Rinander är en riktig party prisse.

Jag vann
mucka inte med vargpojken
Sådeså

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har redan vunnit på walkover, du försöker bara ta tillbaka din heder som du inte hade från början.

Anonym sa...

haha, dålig photoshoping är fan den bästa photoshoping! love it.

Kristoffer Viita sa...

Den här bloggen är ett nöje att följa.