söndag 11 maj 2008

Jag Är Tråkmånsen

”Du Är Så Jävla Mörk Erik” sa han till mig , den där äckliga askkopps luktande partyprissen. När jag satt ner på soffan och försökte att odla en svårt indie pop image. Jag orkade inte vara en del utav festen , Jag orkade inte springa omkring med sexpacket på huvudet eller halsa det billiga vinet som bara gymnasie elever kan. Jag orkade inte , så jag ville vara svår , poetiskt svår som Nick Caves texter. Jag var som Mats Jonsson utan kåtheten , Varg Vikernes utan tändstickor och Fredrik Strage utan tangentbord i partyprissens ögon. Jag var bara ett stort jävla mörker enligt honom. Jag ville försvinna från gymnasie galejet snabbt , så Jag letade upp min 15 (hon ska fylla 16) åriga flickvänn som är jävligt mycket 15 år. Jag fann henne på toaletten där hon var i färd med att kalva upp hela sin middag , Det var en vacker syn , jag blev kåt och släpade hem henne. Föressten så måste jag skryta med att jag beställt min biljett till Way Out West nu så min sommar kommer att bli perfekt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle lämna en åsikt men jag är bög sägs det.

Bollen sa...

mysinlägg

Anonym sa...

Sailor dadadada..
Lämna en åsikt.. VafaN?