söndag 25 maj 2008

Kungen

Jag gick ganska snabbt därifrån , Gymnasiefesten. Jag tror att alla vomiterade , Dom stog i en ring på stranden och vomiterade , det var säkert 20 pers i ringen. Jag vomiterade inte . dom kollade argt på mig, jag var tvungen att ansluta mig. Jag gjorde en mjukstart och tröck ner ett finger, det fungerade inte. Så då tröck jag ner två fingrar och kitlade gomseglet. Efter fem försök så gav jag upp två fingrars idén .jag lyckades inte. Så då pressade jag ner hela näven i strupen och magsyran sprutade ut ur min mun. Jag vomiterade säkert i tjugo minuter. Jag var som en kung för dom. Sen så gick jag snabbt därifrån för att inte förstöra ögonblicket där . Så jag gick.

2 kommentarer:

Gräddnos sa...

Det bästa med att kräkas är att när man gjort det ett tag så får man sådär härliga små tänder. Som Hasse Backe

Anonym sa...

För guds skull; Vomera/Vomerade.