tisdag 27 maj 2008

Försvarstal II


Han: "hörru ja läs´te din blogg , Så jävla roli du e"

Jag blev helt förbannad på killen , min puls steg och jag knöt min näve. Jag kunde inte hålla mig, Jag slog han rakt över käften så hans käke knäcktes. Den där jävla low-life-white-trash snubben fick spö och han förtjänade det. Min blogg är för vinnare inte för förlorare. Vinnare är ni som i dushrummet efter gymnastiken i fyran insåg att ni var först med könshår, Ni som har snyggast kläder, bäst på våld och aldrig haft ett Ig. En sån som jag.

Människor har problem med att förstå min blogg Fall jag är seriös eller oseriös , Fall jag har ett mönster eller inte. Här har ni mönstret :

April : Personliga Månaden
Maj : Relations Månaden

Och Juni , Ja i Juni guidar jag er genom Arbetslivet , då jag "Vargpojken" ferie jobbar. Ni kommer att få en inblick i arbetslivet och goda tips på hur ni ska klara er. Det får ni Absolut inte missa.

2 kommentarer:

Gräddnos sa...

Åh min gamla bild. Härligt att man skymtar min röda axel där i fönstret.

Skjuta Vargar sa...

mjo andvänder mors dator nu , min är paj så jag hittade den där