onsdag 23 juli 2008

Självmordsbrev


Hej FRA och Bloggläsare!

Har alltid velat skriva ett självmordsbrev , även fast jag inte är självmords benägen. Funderar alltid vad man skall skriva , man måste ju ge ett fint sista intryck. Kanske man ska avsluta allting med lite humor? för att ge ett sista skratt, eller så är man seriös och skyller på olika människor. Undra hur dom gör dom som tar sitt liv. Dom kanske spenderar flera dagar på att fundera på vad det är dom vill säga till omvärlden med bläck,papper och dödsfall. Undra fall kändisar som tagit sitt liv har haft en ”jag är bättre än alla andra” attityd i sina självmordsbrev. Om jag någonsin skulle skriva ett självmordsbrev så skulle det säkert se ut såhär:

Jag vet inte riktigt varför jag tog mitt liv, kände bara för det, jag brukar ju ändå resa ganska mycket ni kan ju se det som ännu en semester för mig, Nog för att jag är lite bitter på att ingen kommenterar mina inlägg på min blogg http://skjutavargar.blogspot.com , jag får väll skylla på att det var därför jag tog mitt liv. Adjö omvärlden.

Med vänlig hälsning Skjutavargar

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varför ska jag vara en sådan mes och alltid ta åt mig när någon hintar om att denne aldrig får kommentaer? Så nu försöker jag gottgöra min synd (dvs att smygläsa din blogg utan att lämna spår efter mig) genom att kommentera.
Så.
Kommenterat och klart.

Anonym sa...

Jag skulle kommentera men det sägs att jag är bög.

Skjuta Vargar sa...

det är du matte . du och jag i munchen 85 kommer du inte ihåg?

Anonym sa...

Haha Tagsen!