lördag 12 juli 2008

fjorton

Hej FRA Och Bloggläsare

Jag har under den senaste tiden njutit av mitt sommarlov , detta är den sista sommaren som barn och jag ska fan inte låta den rinna ut i sanden. När jag var yngre spenderade jag sommrarna med fars porrtidningar och en evig smärta i kuken efter alla onani sessioner. Men nu när man blir äldre så har porr och smärta Byts ut mot Flickor och Mode. De senaste dagarna har jag verkligen njutit av vackra flickor och de senaste skjortorna. Ibland så blir nya fräscha byxor och Wayfarer kopior viktigare än att gnälla över få ta någon fjortonårings oskuld.
Det brukar ju bli ett evigt tjatande med ord som ”Snälla” och meningar som ”Du kommer ändå att tappa den senare”. Så man har ju blivit less på flickor , Jag hänger hellre på Diva,Carlings,Brothers,H&M än på slitna fjortisfester med ett paket kondomer i bakfickan. Orkar inte hänga på Grace (klubben där medelåldern består av desperata fjortonåringar som är glada för att dom lyckades komma in på krogen) för att jaga flickor. Jag kanske borde fimpa denna livsstil och bli intresserad av annat istället.

Inga kommentarer: