tisdag 15 juli 2008

Luleås Kulturliv del II


Hej FRA och Bloggläsare

För att dyka djupare in i Luleås Kulturliv så måste man granska Kulturens hus (lady in red) och dess verksamhet. Detta är en intervju med Kulturens Hus evenemangsproducent Sophia som ägde rum i förrgår.

Jag: Hej Sophia Vad fyller du för funktion i Luleås Kulturliv?

Sophia: äööö

Jag: Va?

Sophia: Öäähöö

Jag: Ajja vi får gå över till nästa fråga , Varför behandlar du Unga Arrangörer som ett pack Cpn?

Sophia: Äöööö

Jag: Va?

Sophia: Äöööööä

Jag: Jag förstår inte vad du säger, Vad fan säger du?

Sophia: Ähöö

Just då kommer en kraftig kvinna inn på kontoret och hon säger att Hon är Sophias personliga assistent och att Sophia måste sova middag nu. Jag tackar och går iväg , bitter över att jag inte fick något svar.

Med vänlig hälsning Skjuta Vargar

Inga kommentarer: