onsdag 2 juli 2008

Eftertanke


Hej Fra och Bloggläsare

Vad var det som hände Dom sista dagarna som jag var anställd på företaget?
Jag klättrade högre och högre på karriärstegen , jag blev bjuden på dom grymmaste festerna , jag körde dom grymmaste bilarna , drack det grymmaste bubblet, bodde i dom grymmaste husen och låg med dom grymmaste flickorna.
Oskar var borta från mitt liv och jag saknade inte honom. Han var ju bara en tegelsten i väggen som blev min karriär. Men eftersom jag bara var anställd i tre veckor så var jag ju tvungen att avgå som Vd och företaget hade ingen ledare mer.
När ett företag inte har någon ledare så självdör ett företag och i detta fall så kan man kalla det för självmord. Dom gav Vd platsen till mig och det kan man likna med att sätta gevärs pipan i käften. Företaget dog som Dead i Mayhem dog. Som
Grim (Immortal,Gorgoroth) med sin drog överdos. Hoppas att denna guide har hjälpt er läsare med erat arbetsliv.

Men vad skall jag göra nu när arbetet är över och jag är arbetslös? Kanske luffa,Knarka,bli religös eller dömas för något obscent brott. Nöjes skribent kanske vore ett mål , Att skriva om Luleås flashiga inneliv. Han Elmo har ju redan jämnfört mig med Fredrik Strage , Men Elmo bör tänka om, Fredrik Strage är ju ett hollo. Och jag är likt en fågel fenix en äkta Tornedaling.

mvh Skjuta Vargar

Inga kommentarer: