onsdag 23 april 2008

Min Flicka

Jag har nyligen träffat en flicka , hon går i högstadiet. Och som ni alla vet så är flickor i högstadiet nästan alltid förbannade. Man smörar för dem extra så att man inte ska bli slagen av dom och man ligger aldrig med dem för att man är rädd för att bli skadad utav deras far. En gång när jag och min flicka var ute och vandrade här i staden så träffade hon en bekant som hon verkligen ogillade , man såg hur hennes händer knöts ihop och hur hennes tänder malde mot varandra , hon var som en pitbull , helt koncentrerad på sitt mål . Hon skulle verkligen krossa käken på den bekante. Jag försökte lugna henne som den gentleman (hundägare) jag var , jag nöp henne på halsen och skrek ”sitt” men hon löd inte. Hon for som den pitbull hon var mot den bekante och bet utav örat , den bekante skrek och min flicka fortsatte att tugga , jag svär på att hon låg och tuggade på den där bekante i ungefär 20 min , sen sprang hon sin väg och jag följde efter för att lugna henne. När jag tog tag i henne så log hon och sa ”ja hon fick vad hon förtjänade den där slynan” jag log tillbaka och sa ”ja det gjorde hon , jag älskar när du är våldsam” .

Inga kommentarer: