söndag 20 april 2008

lukten av en ung man

Jag gick gymnasiet och på gymnasiet så måste man vara svår , man måste odla en gymnasie intellektuell image, man måste ha läst vissa böker och lyssnat på rätt band . Jag hade en vän en gång han kunde aldrig bli gymnasie intellektuell , han försökte dag ut och dag in men han blev bara en slampa i allas ögon (som han smittade flickor) , tiden gick och det blev bara jobbigare och jobbigare för min vän , han försökte verkligen gilla vin, abstrakt konst och band som spelar svår pop. Efter en fest i trean så låg jag med honom, inte för att vi attraherades utav varandra , utan för att han ville dela med sig utav sina sjukdommar (så givmild han var) , jag ville verkligen ha hans sjukdommar , jag ville bli som honom. Nu är jag en framgångsrik kirurg och har inte botat mina sjukdommar än jag vill leva med dom, jag tror att min vän är död , jag tror inte det gick bra för honom i livet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har läst den många gånger. Den är bättre varje gång.