söndag 26 oktober 2008

Mitt Liv Som Klubbarrangör


Det där med att vara klubb arrangör ger många förmåner. Man får tillgång till en annan värld där man får Flickor, Cash och Bilar bara för att nån vill vara med på gästlistan. Folk har erbjudit mig beställningsmord och kokain för att få vara med på listan, men jag följer våra regler skarpt och tackar nej. På klubbmöterna är det bara buissnes som gäller vi brukar oftast vara på dyra resturanger eller dyra bordeller och snacka om klubben över ett knull. Våra regler angående listan är att vi bara ska låta dom vi tycker är värda få sitt namn på vårat blad av guld.
Men jag var nära att bryta mot reglerna en gång. Jag var på en krog och en lång flicka med perfekt hår kom fram till mig och grävde ner sin han i mina byxor direkt. Jag behövde inte köra det vanliga kallpratet. Hon bara slet med mig till hennes säng utan att säga ett ord hon bara smekte min kuk hela vägen dit. Vi låg med varrandra och när jag hade sprutat över hennes behag så skrek hon att hon måste vara på gästlistan annars skulle hon anmäla mig för våldtäkt. Det visade sig även att hon var en 14 årig utbytes-student från polen. Jag slog till hene i pannan direkt så att hon däckade. Jag tejpade för hennes käft och band ihop hennes lemmar. Slänge in henne i min combi och körde ut i skogen. En halv mil in i skogen så började jag öra oväsen från skuffen. oväsendet var så starkt att det överöstade Bear Quartet som jag alltid lyssnar på när jag utför våldsbrott. Jag blev så jävla less så jag slängde ut henne direkt på platsen och körde hem. Det var bra att jag agerade så, nu är hon borta och vår gästlista är clean.

Med vänlig hälsning Skjuta Vargar

1 kommentar:

Jonas sa...

"Jag blev så jävla less så jag slängde ut henne direkt på platsen och körde hem."

Du är en grymt bra poet. Tack.