söndag 28 september 2008

Fest I en Månad


”Vad hände med Skjuta Vargar ? Är han död, Gripen eller Kidnappad?”

Dessa frågor har varit ute på gatorna i en månad nu. Tyvärr är jag inte Död, Gripen eller Kidnappat. Jag har bara haft mitt livs äventyr. Det är så att jag och några andra personer håller på att starta Klubb här i Luleå. Denna Klubb kommer att gå under namnet STÅLVERK 80 och kommer bli jävligt bra. Varför kommer den bli jävligt bra? är förmodligen en fråga som ni ställer er. Jo för att jag Skjuta Vargar har under den senaste månaden granskat världens Klubbliv. Man kan säga att jag har haft en fest i en Månad. Det hela började i Indien på Klubben ”Hindu Party Clubbi Clubb” där jag fick åtnjuta det bästa av Asiens klubbliv och brudar. Dom spelade religös klubb musik och stämningen var på sin topp. Jag for senare till tyskland och söp med nazister i Berlins underjord på klubben ”Eva Braunbelts und Stövfeltrampf” Där nazisterna bjöd på öl från hitlers bunker och analsex med dom bästa flickorna från Hitlermähen. Jag var också i Karibien,Tibet,Afrika,Ryssland,Polen,Italien,Usa,Cuba och Ibiza. En jävligt festlig månad med andra ord. Och denna Klubb kommer att bli en jävla Fest.
den 31 oktober på lillan mer info får ni på Stålverk 80 bloggen.

Med vänlig hälsning Skjuta Vargar

Inga kommentarer: